100% looduslikud supertoidusegud Sinu igapäevaellu

Be More tooteseeriast leiab tooteid nii aktiivsele, targale, kaunile kui ka vormis inimesele

Be More tooteseerias on kombineeritud üle 20 erineva supertoidu, mis on mõeldud toetama Sinu igapäeva elu. Be More tooteseeriaga saad end laadida vitamiinide, mineraalainete, kiudainete ja taimse valguga. Kasutamisvõimalusi on lõputult, tooted sobivad nii smuutisse, pudrule, kohupiima, jogurtisse, toorkookidesse või isegi keefiri. Supertoidupulbritega rikastatud tooted sobivad tarbimiseks igal ajal -hommikul, lõunal ja õhtul, koolis, tööl ja reisil, enne treeningut ja pärast treeningut, lihtsalt vali endale kõige mugavam variant.

Millest antud toode koosneb?

Be Active supertoidusegu koostisosad: punapeedi pulber (35%), mustsõstra pulber (25%), goji-marja pulber (23%), õlisalvei ehk chia seemned (15%), camu-camu pulber (2%).

Be Smart supertoidusegu koostisosad: maca juure pulber (30%), õlisalvei ehk chia seemned (20%), goji-marja pulber (20%), brahmi lehe pulber (10%), aroonia pulber (10%), vaarika pulber (10%).

Be Fit supertoidusegu koostisosad: herne proteiinipulber (30%), toorkakao pulber (25%), kanepi proteiinipulber (20%), goji-marja pulber (20%), kanepiseemned (5%).

Be Beautiful supertoidusegu koostisosad: kibuvitsa pulber (25%), baobabi pulber (20%), vaarika pulber (15%), herne proteiinipulber (15%), chia ehk õlisalvei (Salvia hispanica) seemned (15%), acai marja pulber (10%).

Detox supertoidusegu koostisosad: pohlapulber (20%), herne proteiinipulber (19%), klorella (18%), spirulina (16%), nisuoras (12%), sidrunhein (10%), jõhvikapulber (5%).

Iga koostisosa kohta täpsema teabe saamiseks kliki lehe servas oleval vahelehel „Koostisosad“. Kui soovid tutvuda toodetes sisalduvate makrotoitainetega, kliki vahelehel „Toiteväärtus“.

Kuidas supertoidusegusid kasutada?

Toitumine ja supertoiduained võivad tekitada segadust. Me oleme siin, et sind aidata! Järgi lihtsalt alltoodud juhiseid.

Portsjoni suurus

Lisa esialgu igale smuutile üks supilusikatäis segu, edaspidi reguleeri kogust vastavalt oma maitsele. Detox supertoidusegu lisa esialgu 1 teelusikas ning maitsega harjudes võid kogust suurendada kuni 3 teelusikani.

Portsjoneid pakis

Iga 150g pakend sisaldab kuni 20 portsjonit,  Detox 120g pakk sisaldab 24 portsjonit. Iga 30g pakend sisaldab kuni 4 portsjonit, Detox 20g pakend sisaldab kuni 5 portsjonit.  Portsjonite tegelik arv sõltub doseeritavatest kogustest.

Säilitamistingimused

Hoia toodet toatemperatuuril ja eemal otsesest päikesevalgusest. Sulge pakend pärast kasutamist hoolikalt.

Toodete maitseomadused

Be Active supertoidusegule on iseloomulik marjade magus-hapukas maitse. Be Smart supertoidusegul on marjade hapukas-mõru maitse. Be Fit supertoidusegule on iseloomulik kakaone maitse. Be Beautifulil on magus-hapukas kibuvitsa ja vaarika maitse. Detox supertoidusegu maitseb ja lõhnab mahedamalt kui enamik detox segusi. Klorella ja spirulina tugevat maitset mahendavad jõhvikas ja pohl ning sidrunhein lisab segule värskendava sidruni maitse ja lõhna.

Kas teil on retseptisoovitusi?

Iga tellimusega anname tasuta kaasa retseptikogumiku, et saaksid smuutide jaoks inspiratsiooni. Meie kodulehel on terve retseptidele pühendatud osa, kuhu lisame pidevalt uusi ideid ja inspireerivaid nippe oma fännidele ja pereliikmetele. Retseptid leiad siit: https://bemore.ee/portfolio/.

Koostisosad

Be Active↓

Punapeet

  • Peet on tõeline väetoit, mille energiasisaldus on vaid 43-44 kcal 100g kohta, kuid samas võib see vili organismi varustada suure hulga toitainetega.
  • Peet sisaldab kaaliumi, mis aitab kaasa närvisüsteemi normaalsele talitlusele ja folaate, mis aitavad kaasa normaalsele vereloomele.
  • Tänu nitraadide sisaldusele on peedimahl leidnud oma koha ka sportlaste, eelkõige pikamaajooksjate menüüs.

Mustsõstar

  • Musta sõstart on marjade saamiseks kasvatatud juba alates 17. sajandist.
  • Üks klaasitäis musti sõstraid sisaldab kuni 203 mg C-vitamiini, mis on 253% päevasest täiskasvanu C-vitamiini võrdluskogusest.
  • Vitamiin C aitab kaasa immuunsüsteemi normaalsele talitlusele ning aitab vähendada väsimust ja kurnatust.

Goji marjad

  • Traditsioonilises Hiina meditsiinis kasutati goji marjasid nägemise parandamiseks, kõhuvalude, kuiva köha, väsimuse ja peavalude korral.
  • Goji marjad sisaldavad kaaliumi, mis aitab hoida vererõhku normaaltasemel.
  • Goji marjades olev vitamiin A aitab hoida normaalset nägemist.

Õlisalvei ehk chia seemned

  • Õlisalvei on Mehhikos ja Ameerika Ühendriikide lõunaosariikides kasvav, söödavate seemnetega kõrbetaim.
  • Taime nimetus chia tähendab iidses maiade keeles tugevust.
  • Õlisalvei oli maiade ja asteekide jaoks igapäevane toiduaine, mille abil suurendati füüsilist tugevust, energiat ja vastupidavust.
  • Chia seemned on hea kaltsiumi, raua, magneesiumi, fosfori ja kaaliumi allikad. Fosfor aitab hoida luid ja hambaid normaalsena.
  • Chia seemned sisaldavad nii omega-3 kui ka omega-6 rasvhappeid.

Camu-camu

  • Camu-camu on väike punane mari, Amazonase vihmametsade üleujutatud aladel kasvava kamu-jabotipuu vili. Selle piirkonna põliselanikud on neid marju juba ammu kasutanud immuunsüsteemi tugevdamiseks, külmetuse ja gripiviirustega võitlemiseks.
  • Camu-camu on äärmiselt hea C-vitamiini allikas. C-vitamiin aitab kaasa immuunsüsteemi normaalse talitluse säilimisele intensiivse kehalise koormuse ajal ja pärast seda.

Be Fit↓

Hernevalk

  • 100% taimne valguallikas.
  • Kergesti seeditav ning sisaldab palju asendamatuid aminohappeid.
  • Sisaldab rauda, mis aitab vähendada väsimust ja kurnatust.
  • Hernevalk sarnaneb muna-, piima- ja sojavalgule, kuid see on hüpoallergeenne ja sobib ka nende toiduainete talumatuse korral.

Kanepivalk

  • 100% taimne valguallikas.
  • Kergesti seeditav ning sisaldab kõiki asendamatuid aminohappeid.
  • Sisaldab nii omega-6 kui ka omega-3 rasvhappeid.

Toorkakao

  • Sageli jumalate toiduks nimetatud kakao on pika ajalooga tunnustatud supertoiduaine, mida hinnati juba maiade ja asteekide kultuurides.
  • Kuigi kakao sisaldab rasva, siis enam kui kolmandik sellest on kasulik oleiinhape, mida leidub ka avokaadodes ja oliivides.
  • Kakao on hea mineraalainete allikas ning varustab organismi kaaliumi, magneesiumi, raua ja kaltsiumiga. Magneesium aitab kaasa normaalsele lihaste tööle ning normaalsele valgusünteesile.

Goji marjad

  • Traditsioonilises Hiina meditsiinis kasutati goji marjasid nägemise parandamiseks, kõhuvalude, kuiva köha, väsimuse ja peavalude korral.
  • Goji marjad sisaldavad kaaliumi, mis aitab hoida vererõhku normaaltasemel.
  • Goji marjades olev vitamiin A aitab hoida normaalset nägemist.

Kanepiseemned

  • Kanepiseemneid saadakse tööstuslikult kultiveeritavast mitte-narkootilise toimega üheaastaselt rohttaimelt Cannabis sativa.
  • Kanepiseemned sisaldavad kõiki asendamatuid aminohappeid.
  • Lisaks on seemned omega-3 ja omega-6 rasvhapete allikateks.

Be Smart ↓

Brahmi

  • Brahmi ehk säsi–vesikaak on üks ajurveeda meditsiini võtmetaimi.
  • Indiast pärit taime brahmi on kohalikud kasutanud aastasadu mälu ja keskendumise toetamiseks.

Maca

  • Maca ehk mugulkress on üheaastane taim, mis kasvab Andide kõrgemates piirkondades.
  • Peruust pärit taime on juba tuhandeid aastaid kultiveeritud lihaka juure tõttu, mida traditsiooniliselt kasutatakse vastupidavuse suurendamiseks, kurnatuse leevendamiseks ja suguvõime parandamiseks.
  • Macal on kõrge toiteväärtus, see sisaldab vitamiine nagu kaalium, kaltsium ja C-vitamiin.
  • C-vitamiin aitab kaasa normaalsetele psühholoogistele funktsioonidele.

Chia seemned

  • Õlisalvei on Mehhikos ja Ameerika Ühendriikide lõunaosariikides kasvav, söödavate seemnetega kõrbetaim.
  • Taime nimetus chia tähendab iidses maiade keeles tugevust.
  • Õlisalvei oli maiade ja asteekide jaoks igapäevane toiduaine, mille abil suurendati füüsilist tugevust, energiat ja vastupidavust.
  • Chia seemned on hea kaltsiumi, raua, magneesiumi, fosfori ja kaaliumi allikad. Magneesium aitab vähendada väsimust ja kurnatust.
  • Chia seemned sisaldavad nii omega-3 kui ka omega-6 rasvhappeid.

Goji marjad

  • Traditsioonilises Hiina meditsiinis kasutati goji marjasid nägemise parandamiseks, kõhuvalude, kuiva köha, väsimuse ja peavalude korral.
  • Goji marjad sisaldavad kaaliumi, mis aitab kaasa närvisüsteemi normaalsele talitlusele.
  • Goji marjades olev A-vitamiin aitab kaasa immuunsüsteemi normaalsele talitlusele.

Aroonia

  •  Eestis on musta arooniat kasvatatud juba aastasadu ning huvi antud taime vastu on suur tänu selle antioksüdantide sisaldusele.
  • Aroonia sisaldab C-vitamiini, mis aitab kaasa normaalsetele psühholoogistele funktsioonidele.
  • Eriti rohkesti on aroonias joodi, mille sisalduselt on aroonia taimeriigis üks esimesi. Jood aitab kaasa normaalsele kognitiivsele talitlusele.

Vaarikas

  • Vaarikad kuuluvad kõige paremate antioksüdantsete omadustega marjade hulka tänu C-vitamiini koostisele.
  • C-vitamiin aitab vähendada väsimust ja kurnatust.
  • Vaarikates on ka palju B-rühma vitamiine, K-vitamiini ja A-vitamiini.
  • A-vitamiin aitab hoida normaalset nägemist.

Be Beautiful ↓

Kibuvits

  • Kibuvitsasortide marjad kuuluvad antioksüdatiivsuse tippklassi. Tervise seisukohalt on eriti hea kombinatsioon C-vitamiinid koos fenoolide ja lükopeenidega – kõik tõhusad antioksüdandid.
  • Antioksüdandid võitlevad meie organismis vabade radikaalidega, mis põhjustavad nii enneaegset vananemist kui ka rakukahjustusi.
  • Sisaldab 60 korda rohkem vitamiin C-d kui apelsinid, vitamiin C aitab kaasa kollageeni normaalsele moodustumisele naha normaalseks talitluseks.

Baobab

  • Baobab pulber pärineb Aafrika baobabi- ehk ahvileivapuult.
  • Baobab sisaldab 6 korda rohkem C-vitamiini kui apelsin ning hulgaliselt kiudaineid, kaaliumi ja antioksüdante. 

Vaarikas

  • Vaarikad kuuluvad kõige paremate antioksüdantsete omadustega marjade hulka tänu C-vitamiini koostisele.
  • C-vitamiin aitab vähendada väsimust ja kurnatust.
  • Vaarikates on ka palju B-rühma vitamiine, K-vitamiini ja A-vitamiini.
  • Vitamiin A aitab hoida nahka normaalsena.

Herneproteiin

  • 100% taimne valguallikas.
  • Kergesti seeditav ning sisaldab palju asendamatuid aminohappeid.
  • Aminohapped on alustalaks nii kudedele, lihastele kui ka ensüümidele.
  • Hernevalk sarnaneb muna-, piima- ja sojavalgule, kuid see on hüpoallergeenne ja sobib ka nende toiduainete talumatuse korral.

Chia seemned

  • Õlisalvei on Mehhikos ja Ameerika Ühendriikide lõunaosariikides kasvav, söödavate seemnetega kõrbetaim.
  • Taime nimetus chia tähendab iidses maiade keeles tugevust.
  • Õlisalvei oli maiade ja asteekide jaoks igapäevane toiduaine, mille abil suurendati füüsilist tugevust, energiat ja vastupidavust.
  • Chia seemned on hea kaltsiumi, raua, magneesiumi, fosfori ja kaaliumi allikad. Fosfor aitab hoida luid ja hambaid normaalsena.
  • Chia seemned sisaldavad nii omega-3 kui ka omega-6 rasvhappeid.

Acai mari

  • Lõuna-Ameerikast pärit acai on väike tumepunane mari, mis kasvab kobaratena Amazonase vihmametsade kõrgetel salat-euterpepalmidel.
  • Eksootiline acai mari ja selle tervist edendavad omadused on põhjustanud plahvatusliku nõudluse marjade järele Ameerika Ühendriikides ja kogu maailmas. Rambivalguses on marja antotsüaniini kogus, mis on võimas antioksüdant.
  • Neis marjades on 19 aminohapet, mikrotoitaineid ja kasulikke rasvhappeid.

Detox ↓

Pohl

  • Pohl on eriline supermari, mis sisaldab palju kvertsetiini – tugevat antioksüdanti. Antioksüdandid võitlevad meie organismis vabade radikaalidega, mis põhjustavad nii enneaegset vananemist kui ka rakukahjustusi.
  • Mikrotoitainetest on pohlades mitmesuguseid vitamiine, neist olulisem on C-vitamiin.
  • Rahvameditsiinis on pohlasid kasutatud seedimise ja soolestiku talitluse hõlbustamiseks.

Jõhvikas

  • Jõhvikas on rikkalik C-vitamiini allikas.
  • Ilusa punase värvi annavad jõhvikale antotsüaniinid, mis on antioksüdandid.
  • Mineraalainetest on jõhvikas palju kaaliumi, fosforit, kaltsiumi, mangaani ja vaske. Eriti väärtuslikuks teeb jõhvika selle suur rauasisaldus.
  • Juba aastasadu on rahvameditsiinis kasutatud jõhvikamahla kuseteede põletiku korral.

Klorella

  • Klorella on rauarikas supervetikas.
  • Klorellat on ülistatud kui supertoiduainet, mis mõjub soodustavalt seedimisele.

Spirulina

  • Spirulina on mikroskoopiline ainurakne magevee vetikas, mis kasvab Mehhiko, Aasia, Kesk-Aafrika ja Ameerika veekogudes.
  • Mehhikos juba sadu aastaid kasutusel olnud spirulinat kogusid kunagi asteegid Texcoco järvelt (praegu asub sellel kohal Mexico City), seda kuivatati ja kasutati küpsetistes ning puljongites tervise edendamiseks.
  • Spirulina kuivkaalust on 60-70% valk, mis sisaldab kõiki üheksat peamist aminohapet.
  • Spirulina on suurepärane E-vitamiini, mangaani, raua ja seleeni allikas.

Nisuoras

  • Nisuorase all mõistetakse nisutaime noori toitainerikkaid võrseid, mida tarvitatakse 7-10 päeva pärast idanemist.
  • Nisuorast peetakse gluteenivabaks, sest gluteenivalk asub nisu seemnetes, mitte idudes ega orases.
  • Nisuoras on olnud populaarne tervisetoit juba kümneid aastaid, tänu selle vitamiinide ja mineraalainete sisaldusele.
  • Nisuoras sisaldab A-, C-, E- ja K-vitamiini ning B-rühma vitamiine.

Sidrunhein

  • Sel pikal kiulisel taimel on peenestatuna tsitruselistele omane lõhn ja maitse.
  • Sidrunhein sisaldab tsitraali, mis annabki taimele sidrunimaitse.
  • Tsitraal on tugev antioksüdant ning uuringud näitavad, et aine hoiab ära vabade radikaalide tõttu tekkivad rakukahjustused.

Hernevalk

  • 100% taimne valguallikas, mis sisaldab palju asendamatuid aminohappeid. Aminohapped on alustalaks nii kudedele, lihastele kui ka ensüümidele.
  • Hernevalk sarnaneb muna-, piima- ja sojavalgule, kuid see on hüpoallergeenne ja sobib ka nende toiduainete talumatuse korral.

Toiteväärtus

Be Active ↓

Be Fit ↓

Be Smart ↓

Be Beautiful ↓

Detox ↓

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Ole esimene, kes hindab toodet “Kõik tooted ühe nupuvajutusega – 5 suurt, 4 väikest+TASUTA TARNE”

Your email address will not be published. Required fields are marked

Seotud tooted

#bemoreweek väljakutse SUUR ALE - KÕIK -22%, kasuta koodi "BMWeek-22" 4 Päeva 3 Tundi 43 Minutit 2 Sekundit
OSTA KOHE!