Toitumine pühade ajal

Jõulude ajal on ülesöömine kerge tulema, sest laud on toidust lookas ja tahaks kõike proovida. Kurname sellega enda organismi ja halvimail juhul võib see lõppeda haigla külastusega. Meie soovitus on süüa pühade ajal mitmekülgselt, tervislikult ja korraga väiksemaid portsjoneid. Liha kõrval ei tohiks ära unustada ka kala, sest see varustab meid omega-3 rasvhapetega, mis vähendavad põletikke ja hoiavad vere vedelana. Köögiviljad võiksid moodustada vähemalt poole portsjonist iga prae juures, sest need aitab meil toitu kiiremini seedida. Valget suhkrut täis magustoidu asemel on hea asendus üks marjane smuuti, kuhu soovitame lisada Be More supertoidusegusid, sest need aitavad toetada igapäevast vitamiinide-mineraalainete vajadust ning annavad lisaenergiat. Kes smuutisõber ei ole siis segud sobivad ideaalselt ka maitsestamata jogurtisse, kohupiima või näiteks chia seemne-kookospiima pudingusse – variante on palju. Magustoitudele on hea peale lisada vitamiinirohket külmkuivatatud acai marja pulbrit või olulisi rasvhappeid sisaldavaid kooritud kanepiseemneid. Meie e-poest saab hea hinnaga soetada kõiki eelpoolmainituid tervisetooteid – Be More’i e-pood. Seega selle asemel, et osta enne pühi endale apteegist ülesöömist leevendavaid preparaate, tee pigem juba toidupoes paremad valikud – juurviljad ja puuviljad võiksid alati esimesena ostukorvi minna.

Pühade ajal ei tohi ära unustada ka liikumist. Kui oleme liiga palju söönud ja enesetunne on halb siis on hea mõte võtta päevakavva üks mõnus talvine jalutuskäik looduses. Taskusse pistke Be More vaarika-kookose või maapähklivõi-proteiini toorbatoon, sest kui retk liiga pikaks läheb siis on tervislikust vahepalast energia saamiseks palju abi. Kuna kunagi ei tea kauaks valge lumevaip meid rõõmustab siis tuleb talverõõmudest kõik võtta.

Oleme harjunud elama kiires elutempos, pidevalt ringi joostes ei ole aega toidule mõelda. Pühadel võtame aga aja maha ja naudime pereringis soojas toas jõulurahu ja kipume sööma lihtsalt igavusest. Suurepärane viis tegevusetusest peletada on lauamängude mängimine. Seda saavad teha igas vanuses pereliikmed ja tänapäeval on mängude valik tohutult suur ja põnev. Kui peres on lapsed siis tore ajaveetmise viis on millegi meisterdamine, olgu selleks siis paberist lumehelbed või plastiliinist loomad. Kui kõht läheb toimetuste vahel tühjaks siis soovitame teha värskeid smuutisid – neid on kerge seedida ja tänu sellele jagub energiat rohkem. Miks mitte korraldada lausa võistlus – kelle smuuti maitseb kõige paremini, saab auhinna. Salakoostisena soovitame kasutada Be More vitamiinide, kiud- ja mineraalainete rohkeid supertoidusegusid, mis muudavad smuutid eriti maitsvaks ja tervislikuks.

Toit peab olema maitsev ja söömiseks tuleks alati võtta aega. Lähedastega jagatud hommiku-, lõuna- või õhtusöök on tõeline kvaliteetaeg. Pühad võtavad meie aja maha ja saame keskenduda ühele olulisematest asjale enda elus – perekonnale ja sõpradele. Ei ole tark tegu rikkuda enesetunnet ülesöömise või ebatervisliku toiduga. Siht võiks olla uuele aastale vastu astuda veelgi energilise, terve ja rõõmsamana, nii võime ka kindlad olla, et eesmärgid ja unistused saavad täidetud. Elu möödub meist kiirelt, nautigem igat hetke sellest. Enne kui arugi saame on jõuludest saanud lihavõtted ja kevad tervitab meid oma sooja päikesepaistega tärkavas roheluses.

Tervislikke ja kauneid pühi soovides,

Be More pere

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.