Tervislikud vahepalad

Sa võid arvata, et tervislikke snäkke pole olemas, aga on küll. Kui teha tervislikke ja toitainete rikkaid valikuid, võivad vahepalad toetada isegi kaalu langetamist. Mõned snäkid aitavad kaasa täiskõhu tunde tekkimisele, vähendades himusid ebatervislike toitude vastu.

Pähklid ja seemned

Pähklid ja seemned on ideaalsed toitainete rikkad vahepala valikud. Nad aitavad ennetada südame haiguseid, mõningaid vähkkasvajate liike, depressiooni ja teisi haiguseid. Kuna pähklid on väga rasvarohked, on nad ka kõhtu täitvad. Mitmed uuringud näitavad, et mõõdukas koguses pähklite söömine aitab kaasa isegi kaalu langetamisele.

Maitsestamata jogurt marjade ja Be More supertoidu segudega

Maitsestamata jogurt ja marjad moodustavad maitsva ning toitainete rohke vahepala. Maitsestamata jogurt on hea valgu, kaltsiumi ja kaaliumi allikas. Marjad on tohutult antioksüdantide rikkad. Söö palju erinevaid värvi marju, et saada võimalikult laia spektriga toitaineid.

Sa võid lisada jogurtile ka Be More supertoidusegusid, et suurendada veelgi oma vahepala toitainelist väärtust.

Toored köögiviljakangid hummusega

Toored köögiviljad ja hummus sobivad kokku suurepäraselt.

Porgandid on ühed parimad karotenoidide allikad, sisaldades beeta-karotenoide, millest meie kehad toodavad A vitamiini. Karotenoidid vähendavad riski haigestuda vähki, südame haigustesse ja silma haigustesse.

Ka maguskartul ehk bataat sisaldab beeta-karotenoide. Bataat toetab tervisliku kolesteroolitaseme saavutamist.

Kurk sisaldab vähi vastast ühendit cucurbitacin E ja vitamiine ning mineraale.

Värske seller toetab tervist oma suure vitamiinide ja mineraalide sisaldusega. Samuti sisaldab seller kiudaineid, mis toetavad seedimist ja aitavad kaasa kaalu langetamisele.

Hummuse koostises olevad kikerherned, oliiviõli ja küüslauk vähendavad põletikke ja tugevdavad tervist.

Puuviljad

Tervislik vahepala võib olla väga lihtne. Puuvili võib olla kosutav ja kiire amps. Kergesti kaasas kantavad puuviljad on banaanid, õunad, pirnid, viinamarjad, greibid ja apelsinid.

Be More kookoslaastud

Be More kookoslaastud on maitsvad, kõhtu täitvad ja kergesti kaasas kantavad. Kookoslaastud on rasvarikkad, sisaldades keskmise ahelaga rasvhappeid, mis toetavad ainevahetust, kaalu langetamist ja mälu.

Oliivid

Oliividel on tähtis osa Vahemere dieedis. Nad sisaldavad südamele kasulikke rasvhappeid ja antioksüdante. Oliivides sisalduvad toitained vähendavad põletikke, vähi riski ja suurendavad insuliini tundlikust.

Be More Be Beautiful toorbatoonid

Be Beautiful kookose-vaarika toorbatoon sisaldab Be Beautiful supertoidupulbrit, mis tõstab batooni vitamiinide ja mineraalainete sisaldust. See batoon on loodud inimesele, kes soovib toetada oma nahka, juukseid ja küüsi. Be Beautiful toorbatoon on mõnusa hapuka maitsega, millele lisab mahedust kookos.

Be More Be Fit toorbatoonid

Be Fit maapähklivõi-proteiini toorbatoon sisaldab Be Fit supertoidupulbrit, mis tõstab batooni valgusisaldust. Lisaks leidub batoonis palju vitamiine ning mineraalaineid. See toorbatoon on loodud inimesele, kes soovib treeningust taastuda. Be Fit toorbatoonil on mõnus toorkakao maitse ühendatud meeldivalt soolase maapähkliga. See batoon täidab kõhtu ja vähendab magusa isu. Be Fit batoon sobib suurepäraselt sooja joogi kõrvale.

Kui sa vajad kiiret snäkki, eelista tervislikke valikuid. Kanna toitainete rohkeid vahepalasid oma käekotis, et vältida halbade valikute küüsi langemist. See on hea nipp ka neile, kes soovivad kaalu langetada.

 Koostas toitumisnõustaja Riin Reimer

 

Kasutatud kirjandus:

https:///nutrition/29-healthy-snacks-for-weight-loss#section30

https://www.healthline.com/nutrition/14-healthiest-vegetables-on-earth#section14

https://draxe.com/nutrition/vegetables/benefits-of-celery/

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.