Nipid kuidas muuta oma smuuti tervislikumaks ja toitaineterikkamaks

Lisa smuuti sisse:

  1. Köögivilju: spinatit, lehtsalatit, porgandit, peeti, brokolit, lillkapsast jpm.

* Kas teadsid, et brokoli sobib imehästi smuutisse kombinatsioonis metsmustikaga?


 

  1. Marju: musta sõstart, mustikaid, vaarikaid, astelpaju, kirsse jpm.

* Kas teadsid, et Eesti oma supertoit on mustsõstar? Tänu väga suurele C-vitamiini sisaldusele aitab ta tugevdada immuunsust! Lisaks sisaldab mustsõstar rohkelt taimseid pigmente flavonoide, millel on positiivne mõju südame-veresoonkonna tervisele ja millel võib olla vähivastane toime.

  1. Vürtse: kurkumit, kaneeli, kardemoni, jahvatatud nelki, ingverit jpm.

* Kas teadsid, et kurkumis sisalduv kurkumiin on põletiku-ja vähivastase ning antioksüdantse toimega?

  1. Pähkleid-seemneid: mandleid, maapähkleid, linaseemneid, chia seemneid, kanepiseemneid jpm.

* Kas teadsid, et chia-lina-ja kanepiseemned sisaldavad kasulikku oomega3 rasvhapet, mis toimib põletikuvastaselt?

Smuutiretsept:

  • peotäis külmutatud astelpaju marju
  • 2 peotäit külmutatud metsamustikaid
  • 3 kivideta datlit (leota eelnevalt)
  • 1 tl chia/linaseemneid
  • 200ml vett
  • 50-60g porgandit (umbes 1 porgand)
  • 1 spl Be More Collagen Edition Buckthorn´n´Lemon supertoidusegu

Lisa kõik smuuti koostisained blenderisse ja blenderda 1 minuti jooksul. Naudi smuutit väikeste lonksude kaupa.

 

….ja veel nippe!

Kuidas muuta smuuti kõhtutäitvamaks?

Lisa smuuti sisse valgu allikat!

Näiteks: keefiri, maitsestamata jogurtit, maitsestamata kohupiima, kikerherneid, kanepiseemneid.

Proovi ka Be More´i supertoidusegude valikust kõrge taimse valgu sisaldusega supertoidusegusid: Be Fit ja Be Sporty.

 

Kuidas muuta smuuti energiarikkamaks?

Lisa smuuti sisse aeglase süsivesiku allikat!

Näiteks: kaerahelbeid või muid täisterahelbeid, marju.

Proovi ka Be More´i supertoidusegude valikust supertoidusegusid: Be Active ja Be Powerful.

Autor: Toitumisterapeut Diana Zintsenko

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.