Just neid asju tehes oled ühenduses enda naiselikkusega

Mida tähendab olla naine? Miks kipub aeg-ajalt maskuliinsus naistes domineerima? Millised on tänapäeval väljakutsed naiseks olemise teel?

Tänapäeval kipuvad paljud naised töötama pingelises ja tulemustele orienteeritud keskkonnas. Seetõttu peavad naised üha enam toetuma oma mehelikule poolele. Maskuliinne töökeskkond soosib ka testosterooni tootmist, mis on meeste jaoks suurepärane, kuid naiste puhul tõstab stressi taset. Naiste hormonaalne tasakaal läheb stressiolukordades kergemini paigast ära. Liiga tugevalt mehelikule poolele kaldunud naine kogeb teiste naistega võrreldes rohkem stressi.

Nii on ilmselt tänapäeval suurimateks naiseks olemise väljakutseteks tasakaalu hoidmine kõikides oma rollides. Meil on kõrged ootused nii iseendale ning lisaks tunnetame ootusi ka ühiskonnalt. Tahaksime olla hea ja edukas kõiges – olla kirglik ja naiselik partner oma mehele, armastav, hoolitsev ning teadlik ema, edukas töötaja või ettevõtja, aktiivne ühiskonnaliige, toetav sõbranna jne.

Kuidas saavutada ühendus naiselikkusega?

Ühenduse loomiseks ürgse naiselikkusega saab enda jaoks igas päevas palju ära teha. Selleks tuleb esmalt hoolitseda oma baasvajaduste eest. Toomegi allpool välja võtmetegurid moodsale naise stressi leevendamiseks, naisenergia taseme tõstmiseks ja hormoonide tasakaalustamiseks.

1) Meelistegevused ja kvaliteetaeg iseendaga.

Naiselikku energiat ja östrogeeni ning progesterooni aitab tõsta meelistegevuste tegemine. Olgu selleks šoppamine, jalutuskäik, trenni tegemine, meditatsioon, kokkamine või raamatu lugemine. Tehes asju, mis sulle tõeliselt meeldivad stimuleerid östrogeeni ja progesterooni hormoonide tootmist kehas. See toetab sinu naisenergia taset ja aitab tasakaalustada kehas toodetavaid hormoone. Leia selleks piisavalt aega.

2) Räägi oma partneri või sõbraga, et end lihtsalt paremini tunda.

Meie naistena võime kanda endas erinevaid emotsioone meeliülendavast rõõmust kuni südantlõhestava ahastuseni. Vahel võib tunduda, et oled oma emotsioonide ja kogemustega üksi, kuid see pole tõsi.

Oluline on leida keegi, kellega saad oma mõtteid ja tundeid turvaliselt jagada. Nii toetad oma kehas toimuvat stressivastaste hormoonide tootmist. Sõbrannaga jutustamine või oma tunnetest kaaslasele rääkimine aitab tunda, et oled kellegagi samal lainel. Südamepuistamine toob kergendustunde.

3) Võta naiselikkuse toetamiseks igapäevaselt kuningakepiõli kapsleid.

Kuningakepiõli on fantastiline taimne toidulisand, mis suudab leevendada paljusid naiste tervisehädasid. See on teadaolevalt üks tõhusamaid viise progesterooni taseme tõstmiseks. Kuningakepiõli on toeks naiste hormonaalse tasakaaluga seotud probleemide korral. Näiteks on kuningakepiõlist kasu premenstruaalsete vaevuste korral ja menopausiga seotud vaevuste korral. Kuningakepiõlist on saadud abi järgmiste murede korral: viljakus, nahamured, sealhulgas ekseem, psoriaas ja akne, artriit ja osteoporoos.

Progesterooni võib nimetada ka seksikaks hormooniks. See soodustab klaari ja ilusat nahka, pehmeid terveid juukseid,aitab enntada üleliigse rasva kogunemist kõhu piirkonnas ja parandab meeleolu. Kui sul on kalduvus naha kuivusele, aknele, tujukusele, stressile, menstruaal krampidele on sul sellest olulisest hormoonist tõenäoliselt puudus.

Kindlasti teab iga naine sisimas täpselt, mis on temale see õige ja kõige meelepärasem tegevus. Oluline on märgata, kui ühendus enda naiselikkusega on kadumas ning leida aega, et teha seda, mis hinge taas helisema paneb.

Ilusat naistepäeva ning rohkem tähelepanu ja hoolt just iseendale, kallid vägevad naised!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.