...

2023 aasta TOP parimad Gasell ettevõtted ja nende seas ka Be More!

Eile selgusid Gasell Kongressil Kultuurikatlas 2023. aasta TOPi parimad ettevõtted ja selles leidis koha ka Be More!

Gasell on kiiresti kasvanud ettevõte, kes on kasvatanud viimase kolme aasta jooksul käivet ja kasumit vähemalt 50%.

Igal aastal jõuab Gaselli TOPi edetabelitesse umbes 1000 kiiresti arenevat ettevõtet ehk just nii paljud Eesti ettevõtted vastavad TOPi tingimustele. Kõige kiiremad kasvajad paisutavad oma käivet kümneid kordi .

Eesti gaselliliikumine tähistab 2023. aastal 23. sünnipäeva – täpselt nii kaua on Äripäev koostanud Gaselli TOPi, korraldanud Gaselli Kongressi ja kirjutanud gasellfirmade käekäigust.

Tänavune Gaselli TOP ehk kiire kasvuga ettevõtete edetabel näitab, et nii mõnigi eelmise aasta TOPi tippu jõudnud firma pole särtsu kaotanud, vaid paneb kõva hooga edasi.

Just niisamuti ei ole särtsu kaotanud ka meie ettevõte Be More. Eestimaine elustiilibänd, mis loodi selleks, et aidata jõuda ja olla rohkem. Ettevõte, mis loodi vaid viis aastat tagasi on tänu oma looja ja tegevjuhi Kirti ning tema meekonna südikusele ja optimismile pälvinud just sellise auväärse Diplomi, kuulude Eesti Gasell ettevõtete hulka.

See on suur ja auväärne tunnustus, olla ära märgitud tublimate ja edukaimate seas.

Kindlasti annab see tunnustus, indu ja tahet saavutada veelgi enamat, olla veelgi rohkemat, jõuda ja saavutada veelgi paremaid tulemusi. Pakkuda ja luua oma klientidele veelgi suuremat lisaväärtust ja olla rohkemat -Be More-

Ka ettevõtte arenguplaanid ei ole midagi vähemat kui olla rohkem. Lisaks ekspordile alustasime sel aastal Be More frantsiisi müüki selleks, et teha Be More kvaliteetsed supertoidud kättesaadavaks ülemaailmselt. Omandades Be More frantsiisi avaneb võimalus luua uus Be More e-pood välisriigis ja teenida kasumit toimiva frantsiisi kontseptsiooniga. Frantsiisivõtjale on loodud igakülgne tugi Be More tiimi poolt et, aidata alustada eduka e-äriga.

Be More Superfoods OÜ ettevõtte teekond elustiili- ja tervisebrändi loomiseks algas vaid 5 aastat tagasi, vajadusest “Kuidas saada toidust rohkem?” Just – rohkem! See on võtmesõna, mis viis brändi Be More asutaja  ja tegevjuhi Kirti supertoitude maailma. Neis on rohkem vitamiine ja rohkem mineraalaineid. Supertoitude söömine annab võimaluse olla ise rohkem, särada ning pakatada elujõust. Motoks sai jõuda ja olla rohkem läbi erinevate supertoitude, toidulisandite, tervisliku eluviisi ja toitumise. 

Tänaseks on Be More kujunenud hinnatud ja tuntud elustiili- ning tervisebrändiks, mille eesmärk on edendada tervislike eluviiside harrastamist. Toetada ja aidata tervise entusiastidel leida kasulikke, tervist toetavaid ja häid supertoite ning toidulisandeid. Jagada soovitusi oma tervise eest hoolitsemiseks. Innustada ja inspireerida igapäevaselt mõtlema ja jälgima oma toidulauda, pakkudes erinevaid retsepte, mida koostöös toitumisnõustajatega, proviisoritega välja töötatame. 

Holistiline ja terviklik suhtumine nii füüsilise kui vaimse tasakaalu leidmiseks kui hoidmiseks on läbiv põhimõtte Be More filosoofias. Et olla ja jõuda rohkem ei piisa vaid meie põhjamaiset heast söögist. Vajame lisaks toidulisandeid ja et jõuda veelgi enam ka supertoite, kuid kõige selle juures mitte unustada tasakaalu, liikumist, piisavat und ja puhkust. Be More on mõelnud sellele kõigele, pakkudes tooteid, mis annavad energiat ja jõudu kui meie keha tunneb, end kurnatuna. Sama oluline on toetada keha puhkust ja und, milleks Be More tootevlikus leidub head und soodustavaid tooteid. Kuid mitte vaid sisemine heaolu vaid ka väline ilu leiab  Be More toodetest toetust. Erinevad kollageenisegud oma meeldivate maitsete ja kvaliteetsete toorainetega on üks populaarsemaid kaubagruppe olnud läbi aastate.

Oluline fookus on tootearendusel ja innovatsioonil, mil koostöös Tartu Ülikooliga uusi tooteid arendatakse. Väga sooja vastuvõtu on saanud eelmisel aastal tootevalikusse lisandunud looduslik antidepressant Relax kapslite näol. 

Lisaks kvaliteetsele toorainele ja hoolikalt välja töötatud toodetele on Be More jaoks väga oluline esteetiline ilu, disain ning hoolikalt planeeritud pakendite kujundus. Tooted, mis kutsuvad tarbima. Ja veelgi enam, ka maitsed! Hoolikalt balanseeritud maitsed, et iga toode oleks nauditav ja vaid positiivseid elamusi loov.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop