Kuidas leida aega treenimiseks, kui aega pole?

Kiire elutempo kõrvalt kipub trenn olema mõtetes viimane asi, millele aega leida või rõhku panna. Töö ning pere kõrvalt jääb endale keskendumiseks minimaalselt aega, kuid kasvõi 20-minutiline trenn võib Sind täielikult taaskäivitada ning parandada igat aspekti Su elus, olgu selleks siis töö, suhted perega või tervis. Kuidas siiski leida see 20-30 minutit päevast, et Su keha ning vaim sind tänaksid? Loe personaaltreener Liisa soovitusi.

Planeeri oma päevad ette

Planeerimine on kõikvõimas ning suureks abimeheks kiire graafikuga inimestele. Tee pühapäeva õhtul tuleva nädala plaan valmis ning leia päevades väike auk, et keskenduda endale. See pooletunnine hetk päevas aitab tohutult, et võtta väike paus oma kiirest elust, hingata sügavalt ning keskenduda vaid oma kehale ja vaimule. Treenimine parandab oluliselt ka tuju ning pärast trenni oled suure tõenäosusega palju produktiivsem.

Võimalusel jaluta ja kasuta treppe

Väikesed muudatused päevas saavad inimest drastiliselt aktiivsemaks muuta. Valides trepid lifti asemel või jalutades tööle, oled juba nii palju rohkem jalgadel kui mõni teine inimene Su ümber.

Kaasa oma pere kehalistesse tegevustesse

Terve perega võivad õhtused jalutuskäigud muutuda mõnusaks traditsiooniks ning see on hea võimalus viia pereliikmed päeval toimuvast kurssi. Selle asemel, et arutada põnevaid teemasid laua taga, saab seda teha hoopis värskes õhus samme tehes. Samuti on võimalus leida tore rühmatrenn, millest oleksid kõik huvitatud.

Ärka veidi varem

Pool tundi varem ärkamine pikendab päeva ning annab perfektse aja, et alustada seda parimal viisil. Hommikud on vaiksed ning rahulikud – valmista oma keha ja vaim päevaks ette mõnusa lühikese trenniga. Kodus saab samuti suurepäraselt trenni ära teha ning kuhugi kaugele ei pea selleks minema. Pärast trenni saad nautida hommikukohvi ning valmistuda eesootavaks päevaks.

Kaasa oma parim sõber või pereliige

Tunned, et vahel jääb motivatsioonist väheks, et trenni teha? Kutsu oma parim sõber, abikaasa või laps appi ning alustage oma treeningu teekonda koos! Üksteise motiveerimine ning aitamine võib olla väga abiks ning sedaviisi ei teki ka nii lihtsalt vabandusi, miks mitte trenni teha. Tõestage üksteisele, milleks te võimelised olete ning koos on ka alati lõbusam.

Vaheta istuv tegevus liigutamise vastu

Sa ei pea jätma oma lemmikseriaali vaatamata, et trenni teha, kuid võid ühendada hoopid mitu tegevust korraga – liiguta end selle vaatamise ajal! Proovi mõnda uut venitusharjutust või vaata hoopis seriaali trenažööril. Iga väiksemgi liigutamine muudab juba tuju ning olemise positiivsemaks.

Õpi ütlema ei

Inimesed kipuvad lisama oma päeva ebavajalikke tegevusi, millele kulub tunde. Vaata oma päev kriitilise pilguga üle ning leia tegevused, mida saaks kiiremini teha või üldse välja jätta. Võib-olla on mõni tegevus selline, mida saaks ka jalutades teha? Päeva saab väga lihtsalt aktiivsemaks muuta, tuleb vaid ise olla teadlik ning seda korrigeerida.

Enese liigutamine on suurim kingitus ning füüsiline tegevus hoiab vaimu ja keha tervena. Tunne on värske ning mõtted töötavad paremini pärast treenimist. 30 minutit trenni = vaid 2% Sinu päevast!

Be More e-poest leiad sel nädalal kõik tervisetooted, mis toetavad energilist ja sportlikku eluviisi kuni -35% soodustusega. Ole aktiivne, ole rohkem!

Autor ja allikas: Liisa Fitness

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga