7 nippi kuiva nahaga võitlemiseks

Miinuskraadid, vähesest päikesevalgusest tingitud D-vitamiini vaegus, kuiv õhk – kõik see muudab naha vähem elastsemaks ja kuivemaks. Selleks, et Su nahk püsiks pehme ka talvel, tuleb selle hooldamisele rohkem tähelepanu pöörata. Kasuta järjepidevalt järgnevaid nippe ja Su nahk tänab sind!

1. Kreemita, kreemita ja veel kord kreemita

Kreemitamine on vajalik selleks, et nahk püsiks niisutatud. Kui nahk on kuiv ja praguline, võivad sinna sattuda bakterid, mis tekitavad põletikku. Kasuta tihket, sügavniisutavat kreemi kätel ja näol vähemalt kaks korda päevas ning üle kogu keha ühe korra, soovitatavalt pärast pesemist.

2. Alanda temperatuuri

Kuum dušš on küll mõnus vaimule, kuid nahale see eriti ei meeldi. See võib nahka ärritada ja kuivatada, kuna kuum vesi kahjustab naha väliskihi rakke ja viib kogu niiskuse välja. Et hoida enda nahk pehme, pese end leige veega.

3. Kasuta kollageeni

Kollageen on ideaalne abivahend sisemise ja välimise ilu täiustamiseks, kuna muudab naha elastseks ning lisaks parandab luude ja liigeste tervist. Alates 25. eluaastast kollageeni tootmine kehas väheneb. Kollageeni tootmist pärsivad ka elustiili harjumused – näiteks suitsetamine, liigne päevitamine ja ebatervislik toitumine. Kollageeni vähenedes hakkavad ilmnema kortsud, nahk lõtvub ja võivad tekkida isegi liigesevalud. Seetõttu on mitmeid põhjuseid, miks kollageenipulbrit igapäevaselt tarbida. Vaata e-poest erinevaid Be More kollageenisegusid.

4. Kasuta õhuniisutajat

Nahka kuivatab ka (kesk-)küttest tingitud kuumus/kuivus. Mõistlik oleks kasutada õhuniisutajat, et ruumi tekiks pisut niiskust.

5. Kasuta SPF-kaitsega näokreemi

UV-kiired võivad nahka enneaegselt vanemaks muuta, tekitada nahavähki ja päikesekahjustusi (nt kortse, tüükaid jpm). UV-kiired ei kao talve niigi lühikestel päevadel mitte kuskile, seega oma naha nooruslikkuse säilitamiseks kasuta SPF-kaitset ka teistel aastaaegadel peale suve.

6. Ära unusta end kinni katta

Kindad, müts ja sall on Su sõbrad. Nagu liigne kuumus, teeb ka liigne külmus naha kuivaks. Hoia ennast, ära lase külmal enda hella nahka kahjustada.

7. Tarbi piisavalt vett

Piisav vee tarbimine aitab kaasa kollageeni omastamisele ja hoiab nahka niisutatuna. Keskmine soovitus on 1 kg kehakaalu kohta 28-35 ml vett. Osa päevasest vedelikutarbimisest võib olla ka teest.

Kõik, mida vajad nii sisemise kui välimise ilu toetamiseks, leiad Be More e-poest. Oleme loonud eraldi kategooria ilu toetavatele toodetele. Ole ilus, ole rohkem!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.