10 head harjumust uude aastasse

Enda keha eest võiksime hoolitseda kogu aeg aga reaalsuses oleme kõik ainult inimesed ning vajame aeg-ajalt tuge, et head harjumused kaotsi ei läheks. Uus aasta on parim aega, millal end uuesti käsile võtta ning teha ruumi vähemalt paarile uuele harjumusele. Pakume sulle omaltpoolt välja 10 suurepärast mõtet – sina vali endale siit sobivamad ning paneme koos uue aasta enda heaks tööle!

  1. Panen enda toidulauale rohkem värvilisi juur- ja puuvilju – mida värvilisem on meie toidulaud, seda rohkemate vitamiinidega me keha varustame.
  2. Vähemalt ühel päeval nädalas väldin liha söömist – igasugune liha on seedimisele raske, mistõttu vajab keha aeg-ajalt puhkust. Kui siiski soovid seda süüa, siis eelista kala või kanaliha, mis on kehale kergem alternatiiv.
  3. Leian aega perele ja veedan vähem aega nutimaailmas – täna enam kui kunagi varem peaksime rohkem väärtustama aega enda perega. Töö on tähtis aga päeva lõpuks on perega aeg olulisem kui miski muu – proovime sellel aastal vähendada enda ekraaniaega ning suunata see hoopis enda kallite inimeste jaoks.
  4. Joon rohkem smuutisid – pole mingi saladus, et meie Be Mores oleme täiesti smuutiusku. Lisaks sellele, et smuutid on äärmiselt maitsvad on need võimalik teha super kasulikud, sisaldes erinevaid vitamiine, aminohappeid, kiud- ja mineraalaineid.
  5. Liigun vähemalt pool tundi värskes õhus – liikumine on üks parimaid viise kuidas terve püsida ning tegelikult piisab kui teeme seda iga päev ainult pool tundi. Näiteks on suurepärane mõte minna tööle või poodi hoopis jala, nii ühendada vajaliku kasulikuga.
  6. Joon piisavas koguses vett terve päeva jooksul – inimese keha koosneb suures osas veest, mistõttu vajab see normaalseks funktsioneerimiseks rohkelt vedelikku. Kui unustad päeva jooksul vett juua, siis loo pane endale telefoni või nutikellale meeldetuletus, mis iga paari tunni tagant jälle märku annab.
  7. Söön vähem valget suhkrut – on täiesti okei olla magusaarmastaja ning aeg-ajalt sellele isule järgi anda, küll aga peaksime sellisel juhul eelistama puuvilju või toormaiuseid, kuhu ei ole lisatud valget suhkrut, mis on kiire süsivesik. See tähendab seda, et sinu vererõhk tõuseb ja langeb väga kiirelt, tekitades kiiresti näksimisisu ning mõjutades ka energiataset.
  8. Leian aega puhkamiseks – tänapäeva maailm sunnib meid kiirustama, kõike on vaja teha ja jõuda. Aga tead mis? Täiesti okei on vahepeal lihtsalt vedeleda – ületöötamine ja stress tekibki kergemini just nendel inimestel, kes ei leia aega puhkamiseks.
  9. Teen heategevust ehk aitan abivajajaid (toidupank, kassiabi, vereloovutus jms) – see aasta on näidanud, et peame üksteisele toeks olema. Lisaks sellele annab kellegi aitamine lihtsalt nii hea enesetunde! Näiteks anneta Toidupangale toiduaineid, kanna raha abifondidele või käi verd annetamas. Igal juhul oled astunud suure sammu elus edasi ning sinu lahkus ei jää kindlasti tasumata!
  10.  Olen positiivne ja näen asjades head – väga lihtne on rasketes olukordades tõmmata nina norgu ja olla õnnetu. Reaalsus on aga see, et kõigi inimeste elus tuleb ette raskeid olukordi – kas poleks siis lihtsam neid ületada rõõmsa suhtumisega? Proovi järgi ja see võib täielikult su elu muuta!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.